v35 eller hela 34 veckor

Idag...

...är jag i vecka:34 fulla veckor

...känner jag av....som gravidsymtom: halsbränna, sammandragningar, foglossning och en evig trötthet

...har jag gjort:tvättat, handlat, besökt grannen och jagat mina barn...

...ska jag äta:tomatsoppa med basilika, knäckebröd med ost och ikväll sen blir det chokladpudding med grädde

...funderar jag på t ex: namn till Kotten, tapeter till ovanvåningen och massa mera

...vill jag att bebis föds ungefär: på morgonen söndagen den 25 okt. har bf 23/24 men de är redan upptagna av andra familjemedlemmar...och den 28 går inte heller, helst inte iaf...

Kotten rumstrerar om så att hela magen flyttar på sig, ibland blir det helt sne åt det ena eller det andra hållet.
Tror att h*n ligger med fötterna upp för ibland känns det som en fot som sticker ut.
Bröderna väntar på sitt syskon och vill gärna känna på magen, pratar med den och berättar saker för den.

Storebror säger att det blir en flicka, så i present skall han, lillebror och pappa köpa en klänning.
Fast det går ju inte om det blir en lillebror .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0