Fogisar from hell

Lördag 26 september

Hjälp, fogisar som gör att jag knappt kan gå,
vaggar fram i minsta möjliga mån och knivhugg
rätt ner i "utgången".
Känns som om någon täljer med en kniv där nere idag....

Egentligen inte så konstigt med tanke på att gubben och jag
var nere på Gekås, Ullared igår.

Gick några timmar och shoppade till de stora barnen men inte så värst
mycket till bebben.
Kan dock rekommendera en tripp ner för er som vet vilket kön
bäbisen är för det fanns jättemycket fint för de små...


Här blev det bara ett par strumpbyxor, snuttefilt, tvättlappar,
babyolja och lite sånt....

Jo, förresten, köpte en liten jultomteklänning, kunde inte motstå.
Men då vet jag att min systerdotter väntar en liten flicka i början
på dec. så blir det en grabb så får hon den... så söt!!!

Kollade lite mamma/amningskläder men det fanns nästan ingenting,
skulle komma in nytt om ca två veckor.
(Jeanette: åk ner och kolla då, byxor brukar vara dåligt men en del
tröjor kan man kanske hitta
)

På tisdag är det dags för bm igen, v37 är jag i nu så det blir kanske
förlossningsplan och lite sånt...
Spännande.

Idag kommer svärmor upp en stund så innan hon dyker upp skall
jag försöka få på mig lite anständigare kläder.
Uppdaterar snart igen....

Önskar er en trevlig helg,
Susanna bf 23 okt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0