Bm-besök och svärmorshugg

Igår var det då dags för återbesök till bm Malin.
Vikten var samma, blodtrycket låg på 120/70
Huvudet är fixerat sedan två tre veckor tillbaka.
Sf-måttet var 38 (är i v 36+4)
Hjärtljuden var på 138.
Allt var bara bra med andra ord.



Bm trodde att när kotten väl kommer ut och är
färdig kommer den nog väga runt 4- 4,5 kg som
yngste storebror...hjälp....

Imorgon går vi in i vår månad och det känns skönt,
speciellt skönt skall det bli sen att kunna använda
vanliga kläder, skor och att kunna böja sig ner...hihi...
Nuförtiden är det mycket sammandragningar och svärmorshugg,
funderar ibland på om den har en kniv därinne och försöker
karva sin väg ut.
Ont så in i norden gör det iaf och det finns inget att göra åt det.

I helgen skall jag försöka hinna med att ta fram spjälsängen, bädda
och tvätta minikläder i neutrala färger.

Vi skall på dop på söndagen så jag skall försöka hitta nåt snyggt
tält oxå som jag kan ha på mig.

Vad har ni för planer inför helgen?

Kommentarer
Postat av: Christina

Snart snart är det dags. Jag längtar som en tok!



I helgen blir det jobb på lördag och Kyrkan på söndag. Det är bibelutdelning så Filip ska få sin bibel och jesper ska vara med och sjunga!



Ha det trevligt på söndag och hälsa till lill-Filip :)

2009-09-30 @ 13:34:16
Postat av: Susanna

Christina:vad roligt med kyrkan, funderar om vi oxå skall gå så Oscar får sin bibel, tyvärr har de kyrkans barntimmar medan vi är på dagis, funderar på att prata med dagis om vi kan få byta en dag...

(funkar säkert inte men men)



kram

2009-09-30 @ 14:22:17
Postat av: Annika

Spännande, det närmar sig med storkliv! :) Själv har jag också börjat få en del sammandragningar, men det känns mest bara lite spänt över magen. Märker iofs att jag går och rör mig allmänt långsammare, kan dessutom vara lite småjobbigt att få på sig sockarna ;)

I helgen ska Jonas till Östlandet, på kräftskiva, så jag och Zach ska ha en lugn och skön slappis-helg. På måndag tuffar tåget mot Sverige!

2009-09-30 @ 22:17:47
URL: http://sheltie.webb.se
Postat av: Susanna

Annika: mmm snart tuffar man på i typ 1 km/tim.

Jag har gett upp strumpor, är inte värt det...

om det inte är väldigt kallt förståss...



Kanske finns det en liten stund över för en date?

Hade varit roligt att se dig igen.

kram

2009-10-01 @ 15:06:33
Postat av: Jossan

Hej, hej!



Oopps.. Länge sen jag var här och kommenterade!



Snart har du den lill* hos dig, förstår att det börjar bli tungt och så nu!



På lördag ska jag till mamma, sover nog över där tror jag. En lugn helg med massa mys!



Sköt om dig, kram kram Jossan

2009-10-01 @ 17:25:40
URL: http://www.jozzan.bloggspace.se
Postat av: Susanna

Jossan: hej vad kul att se dig här!

Kikade in hos dig och vilken fin bild på dig och dina två prinsessor.

Fattar inte hur man kommenterar hos dig men jag är allt och smyger där.



bamsekramar från en som längar efter bebis...

2009-10-01 @ 21:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0