usch, mår apa...

Vet inte vad som hänt de sista två dagarna men idag är nog värst.
Förutom huvudvärk och ont i ryggen så mår jag som en urvriden disktrasa.

Försov oss i morse så det var barnen som fick frukost och blev iordninggjorda innan dagis.
När jag sen kommer hem hungrig och äter frukost, så vet jag inte vad som händer...
Känns somom kotten sparkar till magsäcken eller nåt, kanske blir det för trångt, för att springa på toa och kräkas är ett måste...

Upp kommer frukosten med en hiskelig fart och huvudvärken dunkar på,
känns om vätskebrist men allt kommer upp igen så det är inte lönt att försöka
få ner nån vätska.

Att lägga sig ner går inte då jag mår illa....
Orkar knappt sitta här men jag vet inte var jag skall ta vägen annars...

vilket gnälligt inlägg, guldstjärna till den som orkat ta sig igenom detta.
kram




Kvällsuppdatering:

Eftermiddagen slutade i sängen och jag fick sova en stund.
Vaknade av att dagispersonalen ringde och frågade vart jag tagit
vägen.....yrvaken och illamående slängde jag mig i bilen och hämtade
hem mina grabbar.

Efter en fika som jag faktiskt fick behålla åkte vi ner till simskolan.
Ner i bassängen som brukar kännas iskall men som idag var svalkande skön
och sen lektion med lillebror i den varma poolen.

Efter handling, lite kvällsmat och utbrott på barnen som fått krupp(!) eller nåt
sitter jag här med världens ont i ryggen.
Törstig som en kamel och halsbränna och ett tryck nedåt i de bakre regionerna.
Livet känns underbart just nu, not!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Usch då, guldstjärna till dig som har det som du har det just nu :-( Men snart så är det över förhoppningsvis och du har eran lill* hos er!!



Du har inte åkt på havandeskapsförgiftning?



Kramar i massor - Jossan

2009-10-07 @ 13:40:41
URL: http://www.jozzan.bloggspace.se
Postat av: Susanna

Jossan:ingen havandeskapsförgiftning här inte.

Värdena är för bra och inget högt blodtryck.

Vi har kollat det eftersom jag har haft sån huvudvärk och illamående.



Kram till dig och de dina.

2009-10-08 @ 19:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0