Ingen Bäbis än

Helgen i Södertälje gick fort och
över förväntan.
En hel del kommentarer om magen och om
det inte var dags snart???!!

Förutom sparkar och bök och nån enstaka
sammandragning så har magen skött sig bra.

Idag har jag dock fått trästockar till ben/anklar och fötter
värdiga vilken elefant som helst.
Skinnet spänner och gör så ont att det är svårt att gå.
Men nu är jag hemmavid igen och Östra är inte så långt
borta.

Funderar på att packa ner lite i BB-väskan imorgon eller
ta mig i kragen och göra iordning sängen till Kotten.
Får se vad barnen och jag mäktar med imorgon.

Hoppas att det blir en bb-fri dag då med eftersom barnens
kusin har födelsedag...
Nu skall magen (med sd) och jag gå och sova.
Fötterna högt!!

Hoppas att jag kan gå normalt imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0