8 oktober

Aj aj aj aj....

Idag har ryggen värkt men det värsta är
nog ändå detta eviga trycket neråt där bak...

Känns om om man skulle få en "skitunge"...
Det är nog inget på g men attans vad det värker i ryggslutet.

Annars har dagen varit rätt okej,
har kommit på att sniglar är höghastighetsdjur
om man jämför med min takt just nu.

Grabbarne vill ha fika så det får det bli.
Tar en stund att komma ut i köket...

När det blir bäbis kommer vi att skicka ett mms
till grabbarnas blogg så att ni kan få se underverket
.

Men i helgen vill jag inte ha någon tilllökning!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej!



Jag har inte adressen till deras blogg :-( Skulle du kunna skicka ett sms med adressen dit?



Tänker allt på dig, kram kram Jossan

2009-10-09 @ 14:46:20
URL: http://www.jozzan.bloggspace.se
Postat av: Susanna

Jossan: självklart gör jag det.

kram

2009-10-09 @ 19:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0