6 oktober

trött som bara den imorse men till
slut fick jag mig masat upp ur sängen.
Idag har matlusten varit på noll....
Däremot är jag törstig som en kamel i
öknen, beror tydligen på att jag samlar
på mig mera vatten nu i slutet...

Har varit hos bm Malin idag och fick följande
siffror för den som är intresserad:
Sf-39
hjärtljuden- 140
vikt- + 1kg (vatten trodde Malin)
bt-130/75
Huvudet är fixerat och klart...

Vi har även skrivit en förlossningsplan
och jag har själv hemma skrivit ett
förlossningsbrev som jag tar med till BB.

Kotten har varit busig idag,
jobbiga sammandragningar
och mycket sparkande.

Ryggen sa ifrån på skarpen efter att
jag bakat i två omgångar samt lagat mat.

Nu skall vi fika, hoppas på att bli av med
halsbrännan också.

P.s mammabyxorna lämnar avtryck på magen.
Tur det inte är så långt kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0