5 oktober

svårt att sova även natten till idag, mest pga halsbränna
och toabesök.....fattar inte varför man blir så nödig när man sover??
Eller ja, försöker att sova iaf. Går ju sådär bra...

Idag har varit en bra dag, en lugn dag för min del.
Kotten hade ett rejält spark och flytta omkring race
mitt på dagen vid 15-tiden sådär...
Och en rejäl spark kom vid 19 snåret, kändes som
om magskinnet skulle spricka...

Efter ett jaktpass på lillebror kändes fogarna av och
matlusten har varit näst intill obefintlig idag.

Känns som om jag kissat på mig nästan hela tiden,
men det är bara "helt" normalt...
Man får tydligen mer flytningar i slutet, inte för att jag
har det men det känns så....

Mammabyxorna spänner på magen och snart finns det inga
kläder kvar som jag får plats i, tur det inte är så långt kvar.
Känns även som om magen sjunkt en del...
Får kolla med Malin imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0