3 okt

Del 1.
BF? 23/10

Dagens fysiska och psykiska tillstånd?
trött och har lite ont i huvudet, lite värk i ryggen men annars känns det hyfsat idag...

Vet du när du ska sättas igång/snittas, eller när gissar du att din bebis kommer (så får vi se om det stämmer sen )?
Jag hoppas på den 25, eller iaf inte förrän den 13 och vill inte ha den 23,24 eller den 28 då dessa dagar är upptagna.

Om barnvakt behövs - är det ordnat?
Min underbara mamma tar hand om de två stora, vi ringer när det är dags och så möter vi upp vid BB, har ung. samma restid dit. Om det är mitt i natten får hon komma hem till oss istället, tar bara 20 min.

Hur spattig eller kolugn är barnafadern; hur förbereder han sig?
Han är ganska lugn, precis som jag. Just nu tapetserar han i vårt vardagsrum.

Är väskan packad?
Nej, men en lista är gjord.
Kanske skulle sätta filmkameran på laddning...

Vad sysslar du med idag?
HAr varit iväg på barnmarknad och fyndat litegranna och sen handlat. Fikat när jag kom hem och snart kommer svärmor förbi.
Regnet vräker ner på utsidan så här blir det till att vara inne och pyssla och greja idag...
Barnen tittar på Pippi..


del.2.

Eftermiddagen sprang iväg och kvällen i ännu raskare takt då vi fick gäster.
Alltid trevligt att ha se er; Tappbogänget, men vad svårt jag hade att sova till natten
pga värmen i huset. Kändes som en bastu!!

Kommentarer
Postat av: Christina

Haha.... Vi hade också varmt och skönt när vi kom hem.



Tack för igår hade ju som vanligt väldigt trevligt.

2009-10-04 @ 23:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0