23 okt Dagen B som i bäbis

Ja, då har man gått hela vägen fram men inget målsnöre
syns till.
Igår och idag har jag haft en *helvetes* värk i ryggen och knappt
kunnat fungera normalt. Som tur är har barnens pappa varit hemma
idag och kom hem tidigare från jobbet igår.
Har försökt sova men haft sällskap av värmedynan för att ens kunna
komma ur sängen igen, känns inte som värkar utan mer som om en
nerv är i kläm eller nåt. Ibland går smärtan ner i benet och i knät och
ja, jag kan bara sitta och gråta för smärtan är hemsk.
Lever på vatten och alvedon och enstaka c-vitamin då jag inte är speciellt
hungrig heller.
Nu på eftermiddagen tvingade jag ner mig i duschen och det var himmelskt
med varmt vatten som strålade mot ryggen, lite som massage.
Men jag kan ju inte stanna där för evigt heller.

Skall försöka få i mig lite mat och en alvedon till, kanske skicka ut barnen i
trädgården och sen ikväll blir det Idol.

Imorgon får jag väl lägga till mig på pluslistan...

Nu får det inte vara långt kvar...

Kommentarer
Postat av: sophie och jörn

Usch Det låter verkligen skitjobbigt för dig nu. Säg till Danne att han sätter sig på magen så ungen poppar ut. Det är dags att vräka vederbörande. =)

2009-10-23 @ 21:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0