21-22 okt


Från AFF igår kväll

hjälp, attans var det trycker på bak/nedtill
känns som om jag behöver "gå" men det händer
ingenting.
Har inte gjort på ett par dagar och börjar bli
rädd för att bli rejält förstoppad.
Samtidigt så vet jag inte om det är bebisen som trycker på
eller om det är ett annat behov...

Någon som har tips på hur man kan tömma utan att behöva
använda sig av "laxeringsmedel"?
Vill kunna sova utan att det känns somom jag skulle göra på mig.

hoppas att någon har nåt bra lösningstips,
kram


************************

Tack för alla era svar,
var uppe och vankade halva natten och satt på huset utan resultat.
Kunde inte sova då det tryckte på men inget kom ut förrän
imorse och då med besked.
Fy f*n, säger jag bara.
Ont som in i norden (värsta förlossningen) kändes som jag skulle gå av på mitten 
allra minst men ut kom det och med besked.

Idag har jag dessutom mått som en kratta, kräktes upp frukosten och har spytt halva dan, ryggen håller på att gå av på mitten så väremdynan har varit räddningen.
Danne kom hem tidigare från jobbet för att ta hand om våra barn, jag är lite
halvt om halvt invalidiserad just nu känns det som.


Sitter just nu uppe för jag kan inte ta mig tillbaka till sovrummet.....

Dock ingen bäbis i sikte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0