20 okt

Har varit hos bm Malin i förmiddags.
Det var så bra så, fast hon ville att jag skulle
få i mig mera järn; så middag idag får bli spik och nubb!

Nä, då...

Vikten är kvar på samma
SF var kvar på 39
hjärtljuden låg på 140 idag
järnvärdet låg på 115

Kotten är fortfarande fixerad
och kan komma när som helst.
Fick en tid till på måndag
(om jag inte fått bäbis innan)

Vägrar Kotten att komma till helgen
skall vi kolla om jag öppnat mig nåt
på måndag och se hur det går...
Vill inte gå 13 dagar över tiden en gång till!

Kotten är fortfarande väldigt aktiv med sparkar
och trycker på bra nedåt.
Sammandragningarna kommer och går,
men känns mera nu för tiden...

Skriver mer ikväll om jag orkar.

PS. Rätt svar på gissningsleken nedan:
Oscar överst och Marcus underst.

Jörn och Sophie hade koll och gissade rätt.

Kommentarer
Postat av: sophie och jörn

Du får ta och äta en stekpanna. Och känner du inte för det så får du köpa Blutsaft. Skitäckligt, men ska funka säger de som vet. Jag hade riktigt taskigt blodvärde en gång, det låg på ca 76 och då fick jag Blutsaft. URK



Kul att jag gissade rätt på pojkarnas bilder!! =)

2009-10-20 @ 22:50:10
Postat av: Susanna

Sophie:urk, jag vägrar blutsaft!!

Vi siktar in oss på blodpudding idag och så får

jag väl äta några leverpastejmackor...

kram

2009-10-21 @ 10:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0