16 oktober

Sista veckan innan bf och vräkning!
Vet att jag har sagt att jag vill ha en
skorpion och att jag gärna väntar till
den 25:e.

Tror jag har ångrat mig,
H*n får gärna komma nu.
Det spelar ingen roll om det blir en våg.

Har sovit länge på fm idag och vaknat med
huvudvärk.
Molvärken i ryggen är tillbaka som ett brev på
posten.
Känner mig alldeles otymplig och stor.
Snöblandat regn vräker ner på utsidan och
gör mig lite smått till fånge inomhus om jag inte
vill gå ut i sommarskor och utan jacka....


Får dra på mig en regnrock sen så jag får lite frisk
luft iaf. Måste ju gå ut en stund iaf.
Får helt enkelt se ut som en bonnläpp,
tur att modepolisen inte jobbar i vårat kvarter.

Bild på magen i v 39+0.




uppdatering:
ingen bebbe!
molvärk i ryggen ff och jag har nästan trott
att det varit på g idag men tji, fick jag.
Tror inte jag hinner på två timmar så vi får allt
vänta och se...


Kommentarer
Postat av: Jossan

Spännande, spännande :-) Hoppas att du snart får ut den lill* krabaten där inne, tungt på slutet nu kan jag tänka mig, vet ju hur det är att vara stoooor som ett hus med alla krämpor!



Kramar i massor//Jossan

2009-10-17 @ 13:47:47
URL: http://www.jozzan.bloggspace.se
Postat av: Susanna

Jossan: tack för kramarna, dem uppskattas mycket.

Ser fram emot att se vem som bor därinne..

2009-10-17 @ 22:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0