15 oktober

Storebrors dopdag idag.

Denna dagen har inte varit mycket bättre.
Undrar om det blir bebbe till helgen kankse?..

Magen gör ont men värst är det i ryggen.
Molvärk med hugg i ländryggen, svärmorshugg
och ingen ork eller lust till något.

Humöret är som kommet from Hell så det är inte
lätt att vara make till mig dessa dagar kan jag säga.
Barnen försöker att vara snälla men lite bus blir det allt.

Idag har Kotten fått tre par nya strumpor utav mormor,
alltid bra att ha.
Fötterna trycks ut lite då och då genom magen så jag funderar
ibland på vilken väg detta barnet har tänkt sig att komma ut.

Hittade barnvagsntäcket och kudden idag, i gubbens garderob (!),
så nu skall det tvättas och hängas på tork tillsammans med den
nya snutten och kudden till sängen.

Aj Aj aj, nu vill jag ta en paus, kan man göra det??

hörs imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0