13 okt

Kommer du hit idag??

Fick jag till godmorgon på dagis idag när jag lämnade de stora barnen.
Japp, magen är kvar och det är ju faktist hela 9 (10) dagar kvar till bf så egentligen kan det ju dröja flera veckor (hoppas inte).

Igår fick jag krupp och satte ihop spjälsängen efter en rejäl rengöring tillsammans med stora sonen.
Typiskt nog så hittade vi inte rätt storlek på insexnyckeln så gubben fick avsluta när han kom hem från jobbet.
Nu står den bredvid min säng och tar upp en massa plats så magen och knappt kan gå och lägga oss på kvällen.
Men ett steg närmare bebbe iaf...
Har oxå laddat batteriet till kameran och satt videokameran på laddning.
Funderat på vilka kläder jag skall ha med i bb-väskan....
Idag tvättar jag lite minikläder....får se om vi behöver använda stl 50 då bm tror att Kotten väger kring 4-4,5 kg redan.

Molvärk i ryggen och svärsmorhugg har jag haft här nu hela förmiddagen och det känns som om jag har flytningar ev. slemmis på väg att släppa.
Mmm, vi får väl se vad detta slutar.

Nu skall jag vika lite tvätt och kolla igenom mera babykläder.
kram Susanna


****************************************

Efter att ha röjt inne i förrådet på jakt efter en låda med små kläder,
som jag inte hittade så klart, har jag haft ont i ryggen och molvärk framtill.
Uschiana mig säger jag bara.

En det ilningar och svärmosrhugg har det varit ikväll men mest är det ryggen
som bråkar.

Ingen bebis dock, utan det är kickar och bök och en del turbulens där inne.
En dag närmare bf.

god natt, skall försöka sova lite fler timmar inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0