v 17


magen v 17

Denna vecka har ömsom sprungit,
ömsom sniglat sig fram.

Helgen bjöd på kalas och det var
trevligt med umgänge.

Dock ville söndagen inte bli en bra dag,
hade ont i huvudet och magen värkte så
där molande och gjorde mig allmänt illamående
och trött.

Onsdagen var en katastrof,
huvudet sprängvärkte och jag var så trött.
Tur att mamma lagade mat till oss och att
barnen roar sig så bra själva när vi är där.

Att kräkas är inget ovanligt och att frysa fast man
känner sig kokhet är ganska vanligt.
Magen har nog växtvärk eller nåt för den "bråkar"
med mig och känns konstig ibland...

Imorgon har vi  gått 17 fulla veckor och går in i v 18.
Det gör vi med att ha en tid på mvc för ultraljudet.
Skall bli så spännande att se den lill*.
Grabbarna skall följa med och hälsa på sin bäbis,
en pojke om de får bestämma.

Jag är nyfiken men Danne vill vänta till oktober,
det är ju långt kvar dit....
Vilket fall så blir vi glada och önskar oss ett friskt barn.

ps. jag vet en hemlis, jätteroligt och blev så glad.
Berättar om det senare.ds.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej på dig!



Roligt att få se en magbild :-) Jag hoppas att allt är bra med er!



Här är det fint, barnen växer så det knakar, Linnéa har hunnit bli lite mer än 4 månader - var tar tiden vägen????



Efter 10 juni är Bianca hemma och har sommarlov, kan vi inte ses då? Vill så gärna träffa dig och pojkarna!



Kram kram Jossan

2009-05-16 @ 08:35:41
URL: http://www.jozzan.bloggspace.se
Postat av: susanna

Jossan: självklart vill vi träffa dig och töserna.

Hojta bara om du vill att vi träffas här eller om vi skall ta oss norröver.

kramisar

2009-05-16 @ 18:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0