Rätt passform


Då magen växt får jag ju inte plats i mina "vanliga" kläder,
de mammakläder jag haft tidigare är fortfarande något
för stora, iaf byxorna. De kasar ner och det är så otroligt
obekvämt vilket påverkar humöret negativt kan jag tala om.
Idag inhandlades två st sådana här capribyxor på H&M,
ett par svarta och ett par vita.

De svarta åkte på när jag kom hem och vilken skillnad det gör
när man har kläder som sitter som de skall.
Magen får plats och byxorna stannar uppe, vilken frihet och lättnad.
Slippa att hela tiden gå och dra i "magtyget" och få häng mellan
benen är så underbart.

Fram för mammakläder i större storlekar,
alla är inte smala innan de blir gravida....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0