v.7+0

Fredag igen och vi går in i v. 8.
Är så trött så jag sover mer än gärna.
Mår illa som bara den och att småäta
hjälper inte, skall prova åksjuketabletter kanske?

Har haft så fruktansvärt ont i huvudet oxå, blä...
Magen är svullen och jag får knappt plats i mina vanliga byxor.
De klämmer och känns obehagliga och gör mig ännu mer
illamående....suck... vad skall dettta sluta?

Ringde till bm Malin idag.
Hon berättade att illamåendet kommer från en hormon som 
ökar med 100ggr/dagen. Kroppen har lärt sig känna igen denna
vilket gör att det blir ännu värre....
Typiskt!

tröttheten finns inget att göra åt heller, bara vila och sova.
Finns det något vilohem man kan ta in på?

Känner mig så social oxå mot min familj,
sover eller gnäller om mitt usla mående.
Tur att det bara är 8 mån kvar som Danne säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0