V 11

Fredag igen och ny vecka...
snart , snart  är det dags att berätta för
nära och kära att vi till hösten blir fem.

Idag blev jag lite rädd, hade gått ett par timmar
sedan frukost och jag blev alldeles darrig, illamående
och kände nästan hur jag blev vit i ansiktet.
Läskig känsla som om jag var på väg att svimma eller
nåt. Kände mig så dålig, skakig och darrig och det var
akut brist på mat.

Usch, den här dagen har inte börjat nåt vidare.
På väg till min mamma på fm sitter jag och kör
och känner hur jag börjar blöda näseblod.
Jag undrar om allt är som det skall??
Skall man ringa till någon eller bara avvakta?

Kan ju vara så att jag är överansträngd, trött och väldigt
gravid bara....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0