Inskrivning 12 mars

Japp, då var det dags.
Syrran är barnvakt hemma hos oss.
Hon tror att jag är på ett möte med AF.

Vi vill ju inte berätta en, det är ju ganska tidigt...

Min gamla sköterska har bytt avd. så nu har vi
fått en ny som heter Britt.
Hopn verkar trevlig och social, har egna barn
och en go humor.

Hon hade dock problem med blodproven som alla har
med mig, mina vener sticker nämligen och gömmer sig, hihihi.
Det slutade med att bm Malin fick komma och prova och på hennes
andra stick, som fick bli på handen, då gav jag ifrån mig lite blod.

Alla värden var bra men jag har med hjälp av allt småätande gått upp
nästan 4kg, de sitter på magen....typiskt!!

Malin och jag gick sedan in på hennes rum och pratade om grav. och
förlossning och allmäntillståndet.
Jag gillar henne skarpt, hon var min bm när vi väntade Marcus.

Det ändå tråkiga var att nya rön påvisat att detinte är så bra att lyssna
på bäbisens hjärtljud så tidigt så det får vi vänta på till v 16 och att
ultraljudet blir inte förrän i v. 18. Det är ju en evighet kvar!!

Eftersom jag har ett myom i livmodern så skall jag träffa en läkare
och förhoppningsvis så gör hon ett UL så man kan få kika lite.

Bf flyttades oxå till den 22 men jag kommer att fortsätta gå på den 23/10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0