Hos Malin idag, v 21

Hjärtljuden inspelade

Idag har jag varit hos min bm Malin. 

Partisk som jag är tycker jag hon är världens bästa.

Idag lyssnade vi efter den lill*.

Sprattlade och busade som få men till slut så fångade vi

upp hjärtljuden, stadiga och starka: 155 i min (höga

betyder flicka va???)

Idag hade jag med mig mannens mobil och spelade in

hjärtljuden, så häftigt att kunna ta fram och lyssna på när
man vill.

Vi har inspelat från de två andra sen tidigare oxå.

Nu känner även jag sen ca en vecka tillbaka väldigt

tydligt när den buffar omkring därinne.

Innan har det mer varit en känsla utav att den flyttar sig

eller snurrar runt.

Nu är det ingen tvekan, inga tarmar här inte utan en

vilding till!

Jag har moderkakan i framkant och därför känner jag inte
lika tydligt och inte så tidigt heller.

Har ett myom också och det skall kollas upp igen på

tisdag så då blir det en liten kik in till den lill*.

Längtar, hoppas att jag kan få en bild.

*håll gärna tummarna*

kram Susanna bf 23 okt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0