9 juli, v. 26 (imorgon)

Idag har vi varit nere hela familjen
hos Malin.
Barnen tycker om att leka med alla leksaker
och pappan fick vara med och höra den lill*.

Allt var bara bra med Kotten även om h*n inte tyckte
om när storebror Marcus gav upp ett indiantjut.
Hjärtljuden sköt i höjden och gick från 140 till 150
på en halv sekund..... Hörseln fungerar iaf på Kotten.



Hjärtljud: 140
sf:26
blodtryck:100/60  lite lågt....
järnvärdet:132
socker:6,1

Förutom att jag varit väldigt trött i ett par dagar har regnet och
det svalare temperaturerna gett mig mina anklar tillbaka.
Väderomslaget har tyvärr också gett mig huvudvärk men
alvedon hjälper ganska bra och massor utav vatten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0