5 juli, 109 dagar kvar

Är i 6 månaden och v 25.
Barnet är i stort sett färdigt
och skulle klara sig om det
skulle bli akut att komma ut.

Trots värmen, kulan, svullna ben och fötter
och en hemsk foglossning vill jag gärna gå klart.

Kotten lever rövare där inne och är allt mer aktiv och
sparkarna känns tydligt utanpå och definitivt inuti.
På torsdag är det dags att gå till bm Malin igen
och det blir premiärmätning för SF-måttet.

Skall bli intressant att höra vad hjärtljuden hamnar på.
Grabbarna har legat runt 150 längs resans gång.

En bild på magen i v.24


Idag är jag extra trött och har en helv''''''isk värk i mina fötter
så jag avslutar nu och skall sätta mig med fötterna högt.
Har jag tur blir jag serverad något kallt att dricka.

Kotten kickar och hälsar till er som läser.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0