v.32 58 dagar kvar

Idag är det tisdag.
En skön tisdag,
lagom varmt .

Barnen är på dagis idag,
premiär efter sommaren.
Det är tyst och lugnt,
jag kan rå om mig själv.

Kotten bökar omkring och
gör sig påmind lite då och då.
Törstig är jag som en kamel i
öknen utan någon oas i sikte.

Idag kan jag gå, fötterna är inte
så uppsvällda idag.
Kan till och med ana anklarna
under allt vatten....

Om en vecka är det dags att
besöka bm Malin och läkaren.
Skall kolla upp myomet och kika
på den lill*.

Masor utav sammandragningar,
förstår inte varför "magen" behöver
öva så långt i förväg?
Jag vet ju vad som komma skall
och jag är inte ett dugg nervös.
Hoppas väl lite på att bli trebarnsmor
tidigt på söndagsmorgonen den 25:e.

Hade passat mig bra....
Då skulle barnet bli en skorpion...


Skorpionens egenskaper - stjärntecken

Skorpionen är ett vattentecken och är det mest sexuella av alla stjärntecken. Sexuellt är de som en vulkan (instabil) och deras sexaptit är omättlig. För att kunna vara i en relation med en Skorpion måste du kunna matcha deras sexuella hunger. Skorpionen kan ibland använda sex för att manipulera och bemästra sin omgivning. Skorpionens attraktiva och starka aura och han/hennes intensiva kärleksliv är ofta inbjudande för omgivningen, men se upp.
Stjärntecken:Skorpionen
Datum:23/10 - 21/11
Plats i zodiak:Åttonde
Planet:Pluto
Element:Vatten
Bra egenskaper Skorpionen:Spännande, kraftfull, målmedveten och skarpsinnig.
Dåliga egenskaper Skorpionen:Hämndlysten, svartsjuk, hemlighetsfull och misstänksam.
Kvalitet:Fast
Polaritet:Negativ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0