v.31 -68 dagar kvar

Oj oj oj, nu är det mindre än en fjärdedel kvar.
Tänk vad mycket som skall hinnas med innan
Du kommer till oss.

Pratar om förlossningen med barnen, inga detaljer,
men att de får vara hos mormor medan mamma och
pappa är på sjukhuset och bäbisen kommer.
Att pappa hämtar dem senare så att de får komma
och hälsa på sitt syskon först av alla.
Det verkar ok med barnen än så länge....

Känner mig ganska stor och otymplig men för
det mesta går det bra.
Fogarna och en hel massa sammandragningar
känner jag av om jag "överanstränger" mig, vilket
inte krävs så mycket nu för tiden...

Känns ibland som om magen vore en vattenmelon
eller ett bowlingklot, stenhård ochalldeles rund.
Bra med övning men kommer inte ihåg om jag hade
sd så tidigt med de andra två...?

Storebror pussar och pratar med Kotten och längtar,
lillebror pussar go natt ibland och vill gärna känna...
Båda två klappar gärna och vill titta och frågar MASSOR

Härligt med alla nyfikna frågor även om jag inte alltid
kan svaren......hihi......


magen i v30, alltså 29 fulla veckor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0