Så trött zzzzz

Kommer inte ihåg denna trötthet.
Känns som om jag skulle kunna sova dygnet runt.
Orkar ingenting, har huvudvärk och foglossningar och två
grabbar hemma som är fulla utav energi....suck...

Varje kväll känner jag det som om jag blivit överkörd utav
en ångvält allra minst.
Sover dåligt på nätterna då jag vaknar av halsbränna,
behov utav toabesök eller så kommer det intassande en eller
två små varma nyvakna barn som skall knö i våran säng.



Det är inget fel på mitt järnvärde, blodtrycket är jättebra,
inga konstigheter nånstans.

Allt är bara normalt och det är "naturligt" att vara så här trött
när man är gravid.
Är så trött på allt det här normala....
Finns det inga tips på vad man kan göra för att bli lite piggare
och få mer ork?

Tack för att ni orkade läsa mitt gnäll,
guldstjärna till er.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0