Gravidfotografering

Eftersom vi tillsammans har kommit överrens om att
inte försöka få fler barn utan att vi är nöjda med tre
så innebär det att detta är sista gången jag är gravid.
sorgligt men sant...

Skulle därför vilja passa på att ta gravidfoton,
alltså vackra kort på magen.
Har funderingar kring att anlita en fotograf eller
att helt enkelt försöka oss på det själva med
lite hjälp från en vän.

Vill gärna ha foton med maken, med barnen och
ensam....

Visar lite förslag som jag funnit på nätet,
vad säger ni?

  

 

Har ni fler förslag, tips eller nåt annat bra förslag?

Kommentarer
Postat av: cia

Fina bilder, du ska göra det som känns som dig är mitt råd. Själv gjorde jag gipsavgjutning på överkroppen ett par veckor innan Fanny kom. Den hänger på väggen och jag gillar den skarpt.

Kram Cia

2009-09-01 @ 18:57:12
URL: http://emisfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0