Bm- besök 7 aug.-09

Idag har jag varit nere hos bm, inte min då hon har semester men en kollega
till henne, Susanne.
Det kändes lite skumt då hon inte gjorde eller informerade på samma vis som man är van vid.
Jag fick fråga efter siffrorna och vissa kom jag på först när jag gått därifrån.
Ja, ja, jag får kolla med Malin när hon kommer tillbaka.

Jag trodde att jag skulle göra ett immuniseringstest idag då jag är Rh- men det görs inte förrän i v 35 så jag får vänta ett par veckor till.



blodtrycket var bra, 120/65
hjärtljuden låg på ca 145
Sf-måttet var 30
Urintestet fick jag inget svar på
Blodtestet fick jag heller inget svar på

Allt var bra med den vilda och jag mår väl ganska bra för övrigt.
Väldigt trött, svullna fötter och ben samt händer och foglossning men det är
ju sånt som hör till.
Halsbränna som kommer på natten och väcker mig, speciellt om jag ätit
vitlök eller kryddig mat....behöver inte vara särskilt stark mat.

Nu skall jag tillbaka 1 sept för dubbelkoll, både till bm och till läkaren för myomkontroll.
Då är Malin tillbaka och det känns bra.
Antar att vi snart skall börja tala om förlossningsbrev och dyl.

Mmm, det börjar närma sig slutet nu...
Längtar så efter dig du lill* där inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0