v15 14+6

Idag är det Valborg,
Solen skiner, fåglarna kvittrar.

Jag vaknade med världens huvudvärk
tror det berodde på att jag kräktes innan
jag gick och la mig igår.

Magen är stor och plufsig, men ganska hög.
Alltså jag tror att Kotten ligger högt upp,
har känt den "sprattla" lite därinne i snart 1v.

I onsdags skulle jag varit hos bm Malin men
hon vart sjuk så nu får vi vänta till på måndag
med att lyssna på den lill*.

Imorgon är Kotten ca 9-10cm lång och väger
ca 50g.
Visade för storebror och lillebror idag på ett
ungefär hur stor bebisen var:
-Men mamma, den måste ju bli stor innan
den kommer, eller hur? sa Oscar.

Det har han ju fullständigt rätt i.
En liten på si sådär 50cm och 3500g
blir väl rätt okej, kan jag tycka iaf...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej!



Nu har jag hittat hit :-) Ska bli roligt att följa dig här.



Roliga dom är barnen hihi!



Ha det gott och många kramar Jossan

2009-04-30 @ 22:53:49
URL: http://www.jozzan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0