v. 15 14+0


24 april och 181 dagar kvar till bf.

Hjälp vad tiden sprungit iväg helt plötsligt.
Huvudvärken kommer och går men vägrar
att lämna mig ifred.
Har upptäckt att jag har ett brustet kärl i hö
öga så det skall vi kolla upp.

Har nu gått upp 5 kg och det syns nu, går
inte att gömma längre.
Illamåendet är nästan helt borta och vissa
dagar känner jag mig väldigt pigg för att nästa
dag känna mig som en urvriden disktrasa.

Sover inte en hel natt sen ett par veckor tillbaka
då jag måste uppsöka kisserian minst en gång.
Kliar lite av och till här och var, mest magen och benen.
Har fått någon liten känning i vaderna men vet inte
om det är Kotten eller nåt annat...

Storebror har bestämt att det är en lillebror till i magen.
Han vill gärna ha en M. till.
Förutom häromdagen då kunde det få bli en lillasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0