Nystart...

Nu är den korta semestern på 8 dagar slut.
Tillbaka på jobbet för att köra buss en månad till
innan skolstarten den 3 september.

Hösten känns alltid som en nystart tycker jag,
ny termin, ny kalender och nya äventyr.

Så många saker och intressen som startar upp igen efter
sommaruppehåll så som simskola, fritids, dagis, fotboll etc..

Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera här om det nu är någon som
läser vill säga;) mestadels skriver jag för mig själv ändå...

Denna hösten bjuder även på en härlig resa, vi skall besöka barnens farfar!
Han och hans fru bor i Perth, Australien, och det ser vi fram emot.
Det ska bli underbart att få komma bort, att få möta solen varje dag och
få uppleva nya spännande platser tillsammans med min familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0