VFU

Idag var jag och besökte min vfu klass.
Det var lite pirrigt att leta rätt på läraren
och spatsera omkring på skolgården i min
jakt på rätt klassrum eller personalrummet.

Skolgården var fantstisk! Stor och lekvänlig
men det bästa var nog ändå att den gränsar
till en skog dit eleverna fick gå.
Det fanns till och med en koja i träden.


Jag fann både lärare och personalrum och
fick en guidad tur i skolan och dess lokaler.
Hälsade på klassen, var med en stund på en
engelska lektion och fick massor utav information.

Det skall bli väldigt spännande att få vara en del
av den här klassen i tre veckor.
Finns massor av nyttigheter att lära och ta med sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0