Förra året....

Vad gjorde du 2011 som du aldrig gjort förut?
*Jag fyllde 35 år!!!  
Jag började studera på Göteborgs Universitet,
först grundkurs i pedagogik och nu tilll mellanstadielärare.

 Vilka länder besökte du?
* Danmark

Vilket datum från 2011 kommer du minnas, och varför?
Påsken då svärfar och Susan besökte oss samt september då jag började skolan,
ett beslut som tog lite tid att fatta pga yttre omständigheter. Känns så rätt!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
*popular med Saade, mest för att Marcus sjunger på den hela tiden..

 Vad gjorde du på din födelsedag?
*Vi hade öppet hus för dem som  ville komma då jag fyllde 35, fest hade vi senare på sommaren. 

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
*Om man sluppit ha kontakt med a-kassa och af :(

Hur höll du dig från att bli galen?
*kan man hålla sig från att bli nåt man redan är?? Med hjälp av familj och nära vänner som ställer upp i vått och torrt kan man klara sig långt. Tack skall ni ha, ni vet vilka ni är.

Vem var den bästa nya personen du träffade?
*Måste säga mina nya klasskamrater, speciellt de i grupp c4 ;D

Uppnådde du det du tänkt dig under 2011?
*I stort sätt ja. Sommaren blev väl inte som planerat men blev bra ändå.


Förhoppningar om 2012?
*Jag hoppas att skolan skall vara lika intressant och lärorik och att mina VFU-perioder blir givande.
Jag hoppas att barnen och familj och vänner får behålla hälsan och vara lyckliga.
Det hade inte varit fel med en solsemester :) men vi får se vad tid och ekonomi säger om det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0