Tidsfördriv...

Har roat mig med denna lista, som jag också hittade hos Johanna:

[ SENASTE ]
1. Kompis(ar) du träffade:
2. Personen du pratade med i telefon: Maria
3. Du fick SMS av: Biggan
4. Du kramade: Marcus

[ IDAG ]
5. Kläder: Just nu: Svarta mjukisbyxor och en amningströja i rödcerise
6. Bättre än igår: en dag närmare bäbis

[ IMORGON ]
7. Är det: söndag
8. Planer: tvätta lite mera babygrejer
9. Något tråkigt som händer imorgon: Att bebben inte kommer, kanske...

[ FAVORIT ]
10. Nummer: fyra
11. Färg: Röd
12. Årstid: alla på olika sätt
13. Saknar du någon? Ja
14. Humör för tillfället? Bra

[ FRÅGOR & SVAR ]
15. Det första du gjorde: idag? vaknade utav små busar i sängen
16. Vad åt du sist? winegums
17. Vad irriterar du dig på? inkompetenta människor
18. Tror du på distansförållanden? kankse under enkort period, men inte i längden.
19. Vem tänker du på just nu? min bebis i magen
20. Tror du att personen tänker på dig med? kanska det...
21. Vart reste du sist? Till Södertälje
22. Vad gjorde du igår kväll? kollade på Idol
23. Liknar du din mamma eller pappa? båda två fast på olika sätt och vis
24. Ler du ofta? Ja
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? kärlek.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Japp
27. I vems säng sov du i igår natt? I min med maken och våra två söner
28. Vilken färg har din tröja? rödcerise

[ SORG ]
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? Ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja
31. Gråter du när du skadar dig? ibland

[ LYCKA ]
32. Är du en glad person? För det mesta
33. Vad gör dig glad?Min familj och mina vänner, små gester av omtanke och kärlek, barn, solen mm
34. Önskar du att du var lyckligare? njae, anser att vi är rätt lyckliga
35. Är lycka överskattat? nej!
36. Kan musik göra dig glad? Jaaa!

[ KÄRLEK ]
37. Har någon annan än din familj sagt ”Jag älskar dig”? ja
38. Har du någonsin sagt ’’Jag älskar dig’’ och menat det? Självklart
39. Har du en flick/pojkvän? Ja
40. Är du nöjd med det? Japp
41. Är du kär? Jaa

[ HAT ]
41. Vem hatar du verkligen? orkar inte lägga energi på det
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? nej, eller kanske när jag yngre
43. Är du en mobbare? Nej
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja, det har hänt
45. Har du blivit sviken någon gång? Ja tyvärr

[ SKOLAN ]
46. Gillar/gillade du skolan? ja, fram till andra ring
47. Favoritämne? So, bild
48. Värsta ämne? gymnastik (i gymnasiet)
49. Har du spytt i skolan nån gång? nej
50. Är/var skolmaten god? För det mesta

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det bästa måste vara nr9, att hon redan kommit ;)



GRATTIS!!!!!!!!!



Tvätta får maken göra ;)



kramar

2009-10-24 @ 23:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0