Kryckor...

Var nere hos sjukgumnasten igår och fy f*n
vad ont jag hade efteråt...
Fick med mig kryckor hem...



Tydligen så har jag fått en derangement på
en eller flera kotor, dvs en utbuktning på sidan.
Det gör ont, ont ont och jag kan knappt gå, sitta
eller stå. Jag har världens slagsida säger Danne.

Att ligga rakt utsträckt på värmedyna är klart det
som känns bäst, att gå med kryckorna för att stödja
upp och gå rakt är okej under tiden men sen straffar det
sig rejält med värk from hell.

Alvedon och panodil har strykande åtgång just nu
och som toppen på glassen är båda stora barnen sjuka.

Idag stannade pappan hemma från jobbet iaf då jag inte ens får
lov att bära, och har man en bäbis på 6 v så måste man det....
Hon kan juinte gå själv precis...

Återkommer när jag vet mera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0