Ryggont

Inte så mycket liv från mig då jag liksom många andra har fullt upp med småttingarna.
Tyvärr har jag världens ont i ryggen/ryggslutet oxå så jag knappt kan gå, sitta eller stå.
Det började ju två dagar innan Sara föddes med ryggvärk from hell, gick över för att nu komma tillbaka igen.
Har haft ont av och till i ett par veckor men sen tre dar tillbaka är jag nästan som en handikappad.
Tyvärr tar inte läkaren emot utan man måste gå via sjukgymnasterna här och de har ju sååå många tider.

Fick "rådet" att inte bära så mkt och om jag måste så bär "rätt"..
Har tre små barn hemma så hur 17 bär man sig åt för att inte bära, böja och bända på sig??

Skall ringa imorgon igen och fråga efter en tid, någon gång måste de ju ge mig en tid.

Hoppas ni har det mycket bättre,
kram Susanna


Har äntligen fått en tid till sjukgymnasten imorgon, först ville hon ge mig en tid i nästa vecka!!!
men hallå, jag kan knappt gå, stå eller sitta så jag måste få hjälp helst igår sa jag och då skakade hon fram tiden till imorgon.

Här måste man gå via sjukgymnasten innan man får läkartid då de är så upptagna(!) och oftast behöver man inte en läkare ändå vid ryggont....

Knäppt men sant tyvärr...

Om jag inte kan få någon hjälp där så har min syster kommit med ett bra förslag på hjälp, vet ej vad hon är (massör, kotknackare, naprapat eller liknande) som är jätteduktig.

Idag har det gått sådär, min mamma har varit här och hjälpt mig med barnen, handling och lite allt möjligt.

Nu får jag ta Sara igen..

Tack att alvedon, panodil, värmekudde och voltaren gel finns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0