2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut ?
Jag gifte mig den 7 januari i Perth med min älskade Danne

2. Gav du några nyårslöften ?
Nej.

3. Blev någon / några av dina vänner föräldrar i år?
Japp, en liten Tilde har kommit, en Filip oxå.

4. Dog någon som stod dig nära?
ja, Marko en vän till oss båda tog sitt liv

5. Vilka länder besökte du í år?
Australien (på resan Thailand och England)

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha 2010 ?
Energi och ork att göra saker

7 . Är det någon dag som du alltid kommer att minnas?
7 januari och 24 oktober då vår lilla dotter Sara föddes

8. Vad var din största framgång 2009 ?
Att inte bli komplett galen

9 . Största misstaget ?
återkommer om jag kan komma på något

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Haft världens ont i ryggen i samband med grav.

11, Bästa köpet?
Oj, kanske Saras vagn...

12. Vad spenderade du mest pengar på ?
Barnen och hemmet

13, Gjorde någonting dig riktigt glad?
Självklart vår dotter, vår vigsel och alla lyckönskningar från familj och vänner

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Sonja Aldéns

15 . Var du gladare eller mer ledsen under 2009 ?
Gladare och förväntansfull, men oxå väldigt trött och känslomässig
berg- och dalbana pga alla hormonerna

16. Vad önskar du att du hade gjort mer ?
...haft mer ork till barnen och mannen...

17: Vad önskar du att det skulle funnits mindre av?
Onödigt tjafs.....

18, Hur tillbringade du julen 2008?
I Australien hemma hos svärfar och hans fru. Julafton badade vi i poolen!

19. Blev du kär i år ?
Förutom att jag är kär i min man och våra två söner så blev jag förälskad i vår dotter

20. Favoritprogram på TV?
Let´s Dance, idol, oskyldigt dömd, Bones och cold case

21. Bästa boken du läst i år.?
Nora Roberts "Svart Ros" är en

22. Något du önskade dig och fick?
En dotter

23. Något du önskade dig och inte fick?
Att vi skulle vara färdiga med renoveringen

24 . Vad gjorde du på din födelsedag 2008 ?
min 33 årsdag firade jag på dagis... sommarfest med avslutning

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år bätttre?
som sagt lite mer energi och tid

26: Vad fick dig att må bra?
Familjen och mina vänner.

27. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen, kanske Persbrandt då...han är intressant

28: Vem saknade du ?
gamla vänner som man inte hinner träffa så ofta

29. De bästa nya människorna du träffade ?
Sara så klart

30. Planer för 2010?
Vara hemma med Sara och grabbarna, mer tid i trädgården.
Ev. börja plugga till hösten (känns lite osäkert med tanke på Sara)
Skulle kunna tänka mig att bli av med några kilon,
mycket tid med familj och vänner och roligheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0