Upptagen

Känner att dagarna bara springer iväg.
Det är massor att stå i dessa bråda dagar.
Ikväll har vi haft styrelsemöte i vägföreningen,
imorgonkväll är det ledarutbildning i Jönköping.
Fredag är det dags att införskaffa pass till barnen
och ha lite trevligt och mysigt i Alingsås.
Kvällen blir det ev. jobb....
Lördagen är det tjejmiddag hos min kusin,
vi kommer att vara 16 st kvinnor i varierande ålder.
Söndag är det simskola för barnen och sen är der redan
måndag igen....
Hjälp!!
vart tar tiden vägen??

Har dessutom fått nån liten förkylningsbassilusk
som gör att jag nyser och är lite täppt i näsan...
Vill inte bli sjuk nu, har inte tid med det...

Kommentarer
Postat av: Basilika

Låter intensivt. Glöm inte vila mellan varven.:) Kram!

2008-10-02 @ 08:47:44
URL: http://nyabasilika.blogg.se/
Postat av: Susanna

Basilika:

Tack för omtanken,

vilar så mycket jag hinner för att kunna orka med.

Du var jättesnygg i din nya kappa,

Har för mig att Clara gillar Mamma Mu böckerna,

vilken rekomenderar du som första bok?

Oscar skall se Mamma Mu som teater på dagis och jag tänkte man kunde följa upp det med att inhandla någon bok.

kram Susanna

2008-10-02 @ 09:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0