~~~~~¤¤¤¤*******¤¤¤¤~~~~

Hade ingen bra rubrik så håll till godo.

Sen min flodhästdepp har det hänt litegrann,
både i "karriären" och i min familj.


Jag själv har kämpat på med jobbsökandet och tom varit på
anställningsintervju. Det kändes bra men han verkade vara lite "skum".
Kollade upp företaget sedan och det visar sig att det inte existerar
och han har naturligtvis inte hört av sig igen.  Suck...

Kommer att kämpa vidare och slåss med alla varslade från Volvo men
ett jobb skall jag ha... blir snart tokig utav att inget arbeta ha..
Älskar mina barn och uppskattar tiden med dem men känner att jag behöver vuxentid
och en lite bättre ekonomi.

Annars är hälsan bra och Partylite rullar på.
Går en utbildning via dem, Dream Team.
Det är en ledarutbildning och det är ju aldrig fel.
Nu skall vi strax äta, kinamat blir det idag...
Kvällen skall vi tillbringa hos min svåger.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej!



Du ska se att du snart hittar ngt att arbeta med, bara man inte ger upp =)

Vem av bröderna är det du skriver om? Jag hoppas att allt går bra.



Många styrkekramar från mig

2008-10-15 @ 09:24:44
URL: http://www.jozzan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0