Mina svar på Jenns enkät

En utav mina favobloggare Jenn har en sommarenkät som jag besvarat,
svaren ser ni här under....

1) Hur mycket kommer du/ni vara ledig/a i sommar?
är föräldraledig t.o.m 20 aug.ca. kommer dock att jobba med Partylite hela sommaren.

2) Vad kommer ni att göra på er ledighet?
Blir mest dagsutflykter då Danne har sem. förutom en tripp till syrran i K-holm som jag hoppas blir av.

3) Vart och hur firar ni midsommar?
Kommer antagligen att äta sill och gubbar mm hos syrran i år och sen bege oss ut till Nääs slott för midsommarstång och firande med dans.

4) Vad är bästa dagsutflykten?
beror på...djurparken, bad, lekplats eller besök hos nära och kära med grill och mys.

5) Vad gör ni helst när det regnar?
pysslar, målar och trolldeg om vi är inne annars hoppar vi i vattenpölar och geggar och kollar på maskar...

6) Vad är bästa sommarmaten?
grillat, sallad och färskt bröd med tzatsiki.
Till lunch äter vi gärna kold skål som är en dansk sommarlunch/mellis.
Pannkakor är ju mumsigt oxå.

7) Har du något bra boktips till mig (och andra!)?
har fått två nya böcker som jag rekommenderar vidare: Exhäxorna av Jane Moore och Adèle av Leslie Pearse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0