Gratulationer är på sin plats

Ihhh, två som jag känner skall bli mamma igen i januari!!!
Eftersom ingen utav dem bor nästgårds är jag glad att de är duktiga bloggare
båda två så man får vara med hela vägen.
Får veta alla små detaljer, vikter, hjärtslag och illamående....
Det skall bli så spännande att få se vilka som huserar därinne...
Stort grattis till Jennie och Josephine.

En födelsedagsgratulation vill jag oxå få med.
En ung tjej som jag träffat via aff  då vi har jämngamla barn
firar födelsedag imorgon den 14 juni.
Jag hoppas att vädret bättrar sig så att ni får solsken och värme
på din dag.
Frukost på sängen hoppas jag du får och nåt paket på dagen
även om ni firar först på söndag.

Grattis på födelsedagen Sandra.

kram
Susanna

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad gullig du e! (fast det visste jag ju sen innan) Tusen tack för gratulationerna som du skickat på flera sätt :) Alltid kul när man blir ihågkommen. Det värmer.



kram Sandra

2008-06-16 @ 21:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0