Svara Gärna själva....

Hur bor du? Hus
Brukar du komma I tid? För det mesta
Hur lång är du? 168
Kan du laga mat? Kan kan jag väl, men tycker inte det är roligt.
Vad jobbar du med? Partylite och chaufför till hösten
Vad har du på dig just nu? en tunika och leggings
Har du någon fobi?  fobi vet jag inte, men hatar pappalångben...
Hade du en bra kväll igår?  satt i bilen i 4 timmar och hade ont i mitt knä så nja, toppen är nog inget bra ord
Vilket är ditt senaste inköp?   present till sambon som fyller år imorgon, den 11
Din favoritdryck på morgonen?  Te
Var fick du senast pengar ifrån? jobbet
Har du sovit I din egen säng inatt? Ja fast först efter kl 12 i natt, kom hem strax innan
Vad hade du sönder senast? ingen aning
Vem snackade du med senast? sambon
Varm favoritdricka? te eller varm choklad
Favorit dricka när du är riktigt törstig? kallt vatten
Alkoholhaltig favvodricka? cider
När gjorde du senast något riktigt dumt? beror på vad man menar med dumt...
Saknar du någon just nu? Ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad ? Tjata, eller inte lyssna...
Senaste person du kramade? äldsta sonen
Senaste person du ringde? en vän som jag inte talat med på ett tag
Senaste person som ringde dig? en utav mina värdinnor
Vad drack du senast? måste varit fruktsoda
Vill du ha barn? Har två underbara gossar men vi önsker ett barn till
Längtar du till din födelsedag? nja, är nästan ett helt år kvar till dess..
Har du rakat dina ben någon gång? Ja tyvärr
Är du sugen på något nu? Choklad eller lakrits kanske
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Inga! dricker inte kaffe....
Använder du hudkräm? Ja ibland
Attraheras du utav män med skägg? beror på personligheten men skägg i sig är inget jag tänder på
Micropop eller poppa själv? poppa på spisen
Brukar du baka? Inte min favoritsyssla men det händer.
Röstade du I det senaste valet? Ja
Är du nöjd med ditt liv som det är nu? Ja i det stora hela
Vilken låt lyssnade du senast på? Empty room med Sanna Nielsen
Har någon annan sovit I din säng inatt? Vi har knött allihopa inatt
Vad tycker du är äckligt? lever, pedofili, spyor och råttor
Har du pengar på mobilen? Har abonnemang, så, ja det kan man väl säga

Svara gärna i  kommentarerna eller maila mig.
kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0