Partylitevisningen ikväll gick bra

För att vara andra visningen så är jag jättenöjd med min presentation.
Känns så mycket bättre nu efter att ha det gjort.
Minnet sviker mig ibland så det är tur att jag har mina infolappar med mig.
Det är mycket nytt att hålla reda på och det gäller ju att jag säger rätt oxå.
Kan ju inte lura i människor saker som inte är sant!

Denna visningen var hemma hos min kära mamma och det känns ju tryggt att
börja hos nära och kära.
Nu väntar jag in lite nya roliga produkter att ha med mig på visningarna.
Längtar till det piper i mobilen och det kommit ett sms från posten om att
paketet från Partylite har kommit.

Jag fick en ny visning inbokad ikväll och det känns bra att det rullar på.
Har ju fått en annan flyttad och en avbokad så det gäller att ligga i.
De intjänade pengarna skall ju läggas i resekassan.
Perth julen 08-09 hägrar.....

Nu är jag ganska mör efter att ha varit på alerten och igång hela kvällen
så det skall bli skönt att få gå och sova.
Det doftar ljuvligt kring mig utav alla doftproverna, har redan skaffat mig ett
par favoriter.

Har du någon favoritdoft?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att det går bra att hålla i visningarna :) Ska göra mitt för att bidra till er resa jag oxå! Ska lägga schema imorn så då vet jag hur jag jobbar feb-apr. Nån dag ska vi väl få till?!

Jordgubb-rabarber. Fanns den för "vanligt folk" eller var det en specialare? Gott luktade den iaf.

kramis

2008-01-16 @ 21:48:24
Postat av: Susanna

Hej gumman
tyvärr är det en bokningsgåva men se bara till att minst två utav dina gäster bokar en visning så skall vi nog kunna få till det...
kram Suanna

2008-01-16 @ 23:20:25
URL: http://snus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0