AF

image91Arbetsförmedlingen

Som de flesta utav er vet håller jag på att ta ett körkort för tungt släp och
då jag inte hunnit med inom utsatta veckor pga en massa trassel med bilskolan
och att jag fått en son fick jag nu min tid förlängd med 4 veckor.

Det var ju himla bra tycker jag så att jag har en chans att få detta nu äntligen.
Problemet är att min handläggare och ägaren till bilskolan beslutar mitt i att jag inte skall
få så många körlektioner vilket nu resulterat i ytterliggare 4 v med resor till Trollhättan och
flera timmar då jag behöver vara borta från mina barn.

Den ekonmiska vintsen har nu blivit ett fiasko och det kostar nu mer än det smakar....

De nya papperna skulle undertecknas och bråttom var det så för att inte förlora tid
krånglar jag på barnen kläder, in i bilen och kör ner till kontoret för att få beskedet om hennes
frånvaro!
Suck!!
jag ber då ersättarren om hjälp med att ta fram dessa papper och få mitt ärende avlarat iaf.
Detta tar ca 35 min mot vanliga 3min.....

Att ha med af att göra kräver verkligen att man inte har nåt annat för sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0