Piggelin och Tuva

Efter en natt med många timmars sömn
känner jag mig mycket bättre.
Vaknar med en gosig, varm storebror i famnen
och en lillebror liggandes precis intill min rygg.
Varmt och skönt om än något trångt.
Inte så vanligt att båda sover hos oss så det är bara
att passa på och njuta.
Snart är de för stora för att komma in och mysa.

Värre är det med vädret!
Tuva har anlänt inatt med stormbyar,
snö och eländigt väder.
Snöblandat regn med vindar från alla håll,
kallt och ruggigt ända in i märgen.
Ingen höjdare precis...

image96

En restresa skulle sitta fint till sol och värme,
ingen som har en liggandes??

Emottages tacksamt, det kan jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0