Kvalificeringsnålen är min!

Yes!
Det har gått bra för mig måste jag säga.
Över förväntan och det är så roligt.
Vill ju passa på att tacka mina värdinnor
och deras gäster som har hjälpt mig
att nå detta delmål.

image101

Har med andra ord haft en bra försäljning och
flera nya visningar är inbokade.
För varje krona som  kommer in är vi en liten bit
närmare Perth till jul.

Skall i slutet av februari ha ett sk SPAparty.
Det skall bli spännande.
Är lite nervös fortfarande då jag själv aldrig
varit på ett.
Tacksam för att vi har utbildning/utvecklingsmöte
innan där jag kan få tips och råd och där vi själva
skall få vara med om ett SPAparty.

image102

Det är roligt att komma ut och träffa lite nya människor,
höra andra åsikter och deras favoriter...
Man lär sig nåt nytt för varje gång och
jag gillar utveckling och lärande...

Visar en del utav dessa underbara produkter
som vi tillhandahåller för er.
image100
Nu skall jag plocka undan mina papper och
krypa ner i bingen och göra mina pojkar sällskap
i drömmarnas land.

Kan berätta oxå att jag är stolt ägare till Giraffen, Elefanten,
Geckon och den söta röda lilla tuppljushållaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0