Januari 2008

Då har första månaden på år 2008 gått till ända.
Det har varit en händelserik och spännande månad.

För min egen del så har det hänt massor:
-jag har börjat plugga igen, två kvällar i veckan
-jag har börjat som konsult åt Partylite
-jag har skrivit teori för CE och klarat det.

För familjen så händer det också en del nytt:
-D. arbetar för fullt ute i våra nya sovrum
-Oscar har nallekalas på dagis där han trivs riktigt bra
-Marcus har bytt grupp i simskolan, hoppade upp ett steg
-vi har köpt ny bil....en stor bil med kombi och krok


Vädret däremot har varit allt annat än roligt.
Tror vi haft kanske 4 dagar med fint väder annars
har det bara regnat, snöblandat regn, blåst eller bara vart
allmänt ruggigt...
Typisk januarimånad, grått och trist...vädermässigt då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0