Bizzy

De senaste två veckorna har varit i full fart.
Jag har hjälpt min syster med många utav de praktiska
detaljerna kring begravningen.

Den begravningsbyrån vi anlitat har jättego personal
och Magnus kommer att närvara imorgon under begravningsakten.
Han kommer även att närvara vid urnsättningen, men den blir
inte förrän nästa år.

Begravningsprogrammen blev klara inatt och levererades imorse.
Lasse fick med Vandraren med Nordman och hans son kommer
att framföra Amazing Grace samt spela gitarr till.
Det kommer att bli så fint.

Förutom all hjälp till min syster har vi högsäsong med Partylite
så det har varit många kvällar ute på jobb det senaste, så även ikväll.

Idag har jag passat på att gratulera min syster som fyller 45 år idag.
Det var mysigt, bara hennes barn och jag.

Snart reser vi, det är bara 17 dagar kvar....
Dags att börja förbereda packningen, tvätta upp sommarkläder som skall med,
införskaffa litet reseapotek och växla pengar.

Vi får ju inte heller glömma av att julen närmar sig och det har varit advent.
Stakarna står i fönstren och stjärnorna hänger uppe, lyser upp så härligt
i vintermörkret.

Vädret är under all kritik, grått, kallt och regn, regn och mera regn.

Det var lite om vad som händer här, därav lite bloggtorka.
kram till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0