Utmanad

Jag har blivit utmanad av Cia och jag antar raskt utmaningen som följer:
 
1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
*bankärenden, hänga tvätt, bada, slappa och gosa med barnen.

Vad gjorde du för 10 år sedan? 
*Det var ett underbart år med mkt fotboll i hela vårt land.
Mycket glädje och skratt och ett härligt gäng med vänner.
På hösten började jag skolan igen och tyvärr drabbades många
utav mina klasskamrater utav stor sorg pga av den stora branden på
backaplan där hundratals ungdomar gick förlorade i elden.
Det blev en hel del eftertanke bland oss alla den hösten.

Vilka platser har du bott på? 
*Lerum, olika platser i Göteborg.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
*bygga nytt större hus, nya bilar som inte krånglar,
investera för barnen, gifta mig med alla vänner inbjudna,
Sen skulle hela familjen ut och resa och uppleva saker tillsammans.

Och jag utmanar Basilika, Christina, Josephine, Pernilla och ett par stycken som får svara via mail.
Om det finns fler som vill svara så är ni mer än hjärtligt välkomna att göra det.

Kommentarer
Postat av: Cia

Tack för svaren!



Kram

2008-08-08 @ 07:19:54
URL: http://emisfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0