Skrivkursen fortsätter

och nu är det tyvärr bara två gånger kvar denna terminen.

image116

Idag var vi bara 4 st där så vi fick lite extra tid tillsammans
med vår lärare och mentor.
Just ikväll fick vi också tillbaka vårt första utkast på vår
projektskrivning.
Det var beröm, vilket gladde mig mycket,
en hel del tips och råd och några små hintar om hur jag
skulle kunna förbättra min text.
Det är så roligt att få komma iväg varannan torsdagkväll
och vara skriftligt kreativ utan att bli störd.
Vi får lära oss så mycket matnyttigt och en del annat utav
varanndra.
Framtiden får utvisa om min text blir en del utav en roman eller
om den hamnar i byrålådan tillsammans med mycket annat jag skrivit.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej, hej!
Skönt för dig att få komma iväg så där ibland, gott med egen tid =)
Ska strax till jobbet, ha en trevlig dag, kram Jossan

2008-04-18 @ 05:34:05
URL: http://www.jozzan.bloggspace.se
Postat av: Nilla

nu blev jag nyfiken, vad är det för skrivkurs.
berätta lite mer, vart går du den?
kram Nilla

2008-04-20 @ 11:12:23
URL: http://samandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0